SCOUT czyni Cię lepszym pilotem.

Tak, SCOUT robi wielką różnicę!

Scout to naprawdę świetny sprzęt dzięki któremu odkryjesz swój potencjał. Poczuj więcej, bezpośrednio od swojego skrzydła.

Ponieważ połowa przyjemności to za mało

Nie walcz z momentem odśmigłowym już nigdy więcej. Nasz unikalny system kompensacji DTC powoduje, że SCOUT jest zdolny do zakrętów dokładnie tak samo w obie strony. Zakręty na pełnej mocy są teraz tak łatwe. Nie tylko zgodne z momentem ale także w przeciwną stronę.

scout-paramotor-dynamic-torque-compensation-660x660
”Słyszałem o technologi kompensacji DTC i postanowiłem przetestować to osobiście. Kiedy "dodałem gazu" poczułem tylko lekkie szarpnięcie (dosłownie przez chwilę), które zaraz zanikło. To naprawdę działa”

Ryan Southwell (Videographer and Paramotor Pilot)

 

Dotknąć skrzydłem ziemi w przeciwnym kierunku do momentu oporowego?

To łatwe. Ze SCOUT'em to pewne.
Javier Malaguita, SCOUT team pilot

”Uczyłem się jak zrobić wingtip touches w lewo na moim poprzednim napędzie z silnikiem Polini Thor 200. Kiedy przesiadłem się na SCOUT'a, nie miałem potrzeby zmieniać starych nawyków.”

Shane Denherder (on wing tip touches against the torque SCOUT dealer and test pilot.)

scout-carbon-paramotor-complete-studio-harness-goosneck-bar-side-view-enduro-stand-high-key624

SCOUT jest jak część Ciebie.

Wykonaliśmy cały napęd w taki sposób aby masa silnika i wirujące śmigło były jak najbliżej Twoich pleców. To spowodowało, jakby SCOUT był częścią Ciebie. Efekt żyroskopowy jest minimalny a cały napęd kocha podążać za Twoim skrzydłem.

Znasz to przepiękne uczucie kiedy, szybujesz, nagle skręcasz i nurkujesz… co za radość!

”Muszę powiedzieć, że latanie na TYM uzależnia. Tylko raz leciałem i nie mogę przestać o nim myśleć. Czułem, że to jest TO! Odczucie jest jak przy lataniu swobodnym, nie spodziewałem się ,że jest to możliwe w lataniu z silnikiem. Bardzo, bardzo fajnie.”

Trevor Meeks ( Szczęśliwy posiadacz SCOUT'a, zamówił go po pierwszym locie)

 

Spójrz w bok, przechyl się i pociągnij za sterówkę.

Balans ciałem daje więcej radośći. Robisz to tak samo jak podczas lotu swobodnego, jest to najbardziej efektywna metoda zakrętu i daje więcej fanu. To smutne, że tak dużo napędów nie oferuje możliwości balansu ciałem.

scout-paramotor-studio-high-key-detail-closeup-side-view-hybrid-bars-complete-660

Chcesz więcej ?

Hybrid bars oferują możliwość większego balansu ciałem i dostarczają więcej informacji od skrzydła. Są wspaniałe do freestyle'u, slalomu, akrobacji i latania na termice. Możesz mocniej odczuć turbulencje, ale to daje wiele frajdy. Taśmy mogą pracować na boki, zatem zwiększają efektywność balansu w punkcie mocowania do wypór. Tak. To jest naprawdę nisko. Handling jest niemal identyczny z tym, który masz w locie swobodnym.

Wybierz podwieszenie Hybrid bars !

Podwieszenie HYBRID BARS. Jak lot swobodny...
ale z silnikiem!

Doskonal swoje umiejętności

Pozwól SCOUT'owi ujawnić swój potencjał. Skontaktuj się z przedstawicielem.