SCOUT czyni Cię lepszym pilotem.
![](http://scoutparamotor.pl/wp-content/uploads/2016/04/SCOUT-IS-THE-ULTIMATE-handling-machine-1920-1080-1-1.jpg)
Tak, SCOUT robi wielką różnicę!
Scout to naprawdę świetny sprzęt dzięki któremu odkryjesz swój potencjał. Poczuj więcej, bezpośrednio od swojego skrzydła.
Ponieważ połowa przyjemności to za mało
Nie walcz z momentem odśmigłowym już nigdy więcej. Nasz unikalny system kompensacji DTC powoduje, że SCOUT jest zdolny do zakrętów dokładnie tak samo w obie strony. Zakręty na pełnej mocy są teraz tak łatwe. Nie tylko zgodne z momentem ale także w przeciwną stronę.
![scout-paramotor-dynamic-torque-compensation-660x660](http://scoutparamotor.pl/wp-content/uploads/2016/04/scout-paramotor-dynamic-torque-compensation-660x660.jpg)
”Słyszałem o technologi kompensacji DTC i postanowiłem przetestować to osobiście. Kiedy "dodałem gazu" poczułem tylko lekkie szarpnięcie (dosłownie przez chwilę), które zaraz zanikło. To naprawdę działa”
Dotknąć skrzydłem ziemi w przeciwnym kierunku do momentu oporowego?
To łatwe. Ze SCOUT'em to pewne. Javier Malaguita, SCOUT team pilot
”Uczyłem się jak zrobić wingtip touches w lewo na moim poprzednim napędzie z silnikiem Polini Thor 200. Kiedy przesiadłem się na SCOUT'a, nie miałem potrzeby zmieniać starych nawyków.”
![scout-carbon-paramotor-complete-studio-harness-goosneck-bar-side-view-enduro-stand-high-key624](http://scoutparamotor.pl/wp-content/uploads/2016/04/scout-carbon-paramotor-complete-studio-harness-goosneck-bar-side-view-enduro-stand-high-key624.jpg)
SCOUT jest jak część Ciebie.
Wykonaliśmy cały napęd w taki sposób aby masa silnika i wirujące śmigło były jak najbliżej Twoich pleców. To spowodowało, jakby SCOUT był częścią Ciebie. Efekt żyroskopowy jest minimalny a cały napęd kocha podążać za Twoim skrzydłem.
Znasz to przepiękne uczucie kiedy, szybujesz, nagle skręcasz i nurkujesz… co za radość!
”Muszę powiedzieć, że latanie na TYM uzależnia. Tylko raz leciałem i nie mogę przestać o nim myśleć. Czułem, że to jest TO! Odczucie jest jak przy lataniu swobodnym, nie spodziewałem się ,że jest to możliwe w lataniu z silnikiem. Bardzo, bardzo fajnie.”
![](http://scoutparamotor.pl/wp-content/uploads/2016/04/Scout-carbon-paramotor-flight-above-sea-sunny-beach-blue-sky-california-black-and-white-1920.jpg)
Spójrz w bok, przechyl się i pociągnij za sterówkę.
Balans ciałem daje więcej radośći. Robisz to tak samo jak podczas lotu swobodnego, jest to najbardziej efektywna metoda zakrętu i daje więcej fanu. To smutne, że tak dużo napędów nie oferuje możliwości balansu ciałem.
![scout-paramotor-studio-high-key-detail-closeup-side-view-hybrid-bars-complete-660](http://scoutparamotor.pl/wp-content/uploads/2016/04/scout-paramotor-studio-high-key-detail-closeup-side-view-hybrid-bars-complete-660.jpg)
Chcesz więcej ?
Hybrid bars oferują możliwość większego balansu ciałem i dostarczają więcej informacji od skrzydła. Są wspaniałe do freestyle'u, slalomu, akrobacji i latania na termice. Możesz mocniej odczuć turbulencje, ale to daje wiele frajdy. Taśmy mogą pracować na boki, zatem zwiększają efektywność balansu w punkcie mocowania do wypór. Tak. To jest naprawdę nisko. Handling jest niemal identyczny z tym, który masz w locie swobodnym.
Wybierz podwieszenie Hybrid bars !
![](http://scoutparamotor.pl/wp-content/uploads/2016/04/hybrid-wight-shift-hybrid-bars-scout-carbon.jpg)