Dla twojego komfortu
Ponieważ lżejsze jest lepsze!
SCOUT jest bardzo lekki, mimo że stosujemy obrotowe wypory i mocne silniki. Nawet z pełnym zbiornikiem możesz założyć napęd jak plecak. Nie musisz klękać. Wybraliśmy włókno węglowe ponieważ jest bardzo lekkie i mocne. Dla przykładu - pojedyncze pióro systemu DTC jest lżejsze niż IPHONE.


Bezpieczny i łatwy start

SCOUT jest lżejszy niż jest.
Jeżeli środek ciężkości napędu jest zbyt daleko od twoich pleców lub gdy jest umieszczony zbyt nisko, będziesz czuł jakby napęd był bardzo ciężki i będzie Cię ciągnął do tyłu. Wiemy o tym. Dlatego zaprojektowaliśmy kosz tak, aby najcięższa część (silnik) był wysoko i blisko ciała. Nawet zbiornik paliwa jest zamontowany najwyżej jak to jest możliwe.

Komfortowa pozycja dla twoich rąk.
Z naszym podwieszeniem Twoje ręce są w komfortowej pozycji. Ciesz się długimi przelotami bez potrzeby trzymania rąk cały czas wysoko.
Pozycja podczas lotu.
Lekko odchylona pozycja podczas lotu jest najbardziej komfortowa. SCOUT jest tak zbudowany. Śmigło znajduje się w osi pionowej, co jest jego optymalną pozycją.
Większość napędów posiada bardzo uproszczoną geometrię i plecy pilota znajdują się w jednej linii ze śmigłem. Aby zyskać nieco komfortu w locie musisz się odchylić i poświęcasz część parametrów i siły ciągu. Ale nie kiedy latasz na napędzie SCOUT.

”W powietrzu SCOUT jest w swoim żywiole. Naprawdę czułem się jak część tej maszyny. Prędkość wznoszenia była niewiarygodna a balans ciałem bardziej efektywny. Uprząż jest najwygodniejszą rzeczą a pozycja jest wspaniała. Wznoszenie podczas lotu jest fantastyczne. W każdym razie: jest to niesamowita maszyna.”
