Dla twojego komfortu

Ponieważ lżejsze jest lepsze!

SCOUT jest bardzo lekki, mimo że stosujemy obrotowe wypory i mocne silniki. Nawet z pełnym zbiornikiem możesz założyć napęd jak plecak. Nie musisz klękać. Wybraliśmy włókno węglowe ponieważ jest bardzo lekkie i mocne. Dla przykładu - pojedyncze pióro systemu DTC jest lżejsze niż IPHONE.

scout-carbon-paramotor-spars-ring-netting-high-key-detial-angled-view-studio-660

Bezpieczny i łatwy start

 
scout-carbon-paramotor-high-key-angled-view-high-key-white-background-660-500x500

SCOUT jest lżejszy niż jest.

Jeżeli środek ciężkości napędu jest zbyt daleko od twoich pleców lub gdy jest umieszczony zbyt nisko, będziesz czuł jakby napęd był bardzo ciężki i będzie Cię ciągnął do tyłu. Wiemy o tym. Dlatego zaprojektowaliśmy kosz tak, aby najcięższa część (silnik) był wysoko i blisko ciała. Nawet zbiornik paliwa jest zamontowany najwyżej jak to jest możliwe.

 

Pozycja podczas lotu.

Lekko odchylona pozycja podczas lotu jest najbardziej komfortowa. SCOUT jest tak zbudowany. Śmigło znajduje się w osi pionowej, co jest jego optymalną pozycją.
Większość napędów posiada bardzo uproszczoną geometrię i plecy pilota znajdują się w jednej linii ze śmigłem. Aby zyskać nieco komfortu w locie musisz się odchylić i poświęcasz część parametrów i siły ciągu. Ale nie kiedy latasz na napędzie SCOUT.

scout-carbon-paramotor-complete-studio-harness-goosneck-bar-side-view-enduro-stand-high-key624-353x500
”W powietrzu SCOUT jest w swoim żywiole. Naprawdę czułem się jak część tej maszyny. Prędkość wznoszenia była niewiarygodna a balans ciałem bardziej efektywny. Uprząż jest najwygodniejszą rzeczą a pozycja jest wspaniała. Wznoszenie podczas lotu jest fantastyczne. W każdym razie: jest to niesamowita maszyna.”

Steve Page ( SCOUT dealer for UK)

 

Umów się na lot testowy.