Trwałość i naprawy
Wytrzymałość kosza
Zawsze to dobrze, jeśli twój kosz jest wystarczająco mocny, aby wytrzymać klasyczne starty. W przypadku elastycznego kosza bardzo łatwo jest popełnić błąd podczas startu i złamać śmigło i/lub uszkodzić kosz. Większość napędów jest wystarczająco mocna. Następny krok to odporność na niewielkie poślizgi podczas lądowań. Dobrze, jeśli napęd jest w stanie wytrzymać takie uderzenie. Raz na jakiś czas każdemu może zdarzyć się przecież taki przypadek. To nie jest niebezpieczne, ale może kosztować cię nowe śmigło lub części kosza. To jest zawsze kompromis z wagą. Napędy Walkerjet albo Parajet Volution są może i wytrzymałe, ale ważą też o wiele więcej. Żaden napęd nie jest odporny na zderzenie. Ale to jest OK. One są stworzone do latania a nie do kraks.
1. Jak wybrać napęd ?
2. Jaki jest (będzie) twój styl latania?
3. Ile potrzebujesz mocy?
4. Jaki system podwieszenia jest dla ciebie najlepszy?
5. Standardowe śmigło 125 cm czy większe?
6. Czy potrzebne Ci sprzęgło?
7. Czy aerodynamika napędu paralotniowego jest ważna?
8. Rozrusznik elektryczny czy manualny?
9. Trwałość i naprawy.
10. Transport i podróże z twoim napędem.
2. Jaki jest (będzie) twój styl latania?
3. Ile potrzebujesz mocy?
4. Jaki system podwieszenia jest dla ciebie najlepszy?
5. Standardowe śmigło 125 cm czy większe?
6. Czy potrzebne Ci sprzęgło?
7. Czy aerodynamika napędu paralotniowego jest ważna?
8. Rozrusznik elektryczny czy manualny?
9. Trwałość i naprawy.
10. Transport i podróże z twoim napędem.